lørdag den 7. juli 2012

Nydelse i lange baner

Ja det er hvad min weekend har bestået af og gør det indtil i morgen eftermiddag....ej det stopper jo ikke, men der kommer mand og barn hjem og så skal mit fokus og min energi lige flytte sig fra mig mig mig til dem, og nok især barnet, der omsider er ved at få fortænder (=dårlig nattesøvn til forældrene).

Men det har været fantastisk at få lov bare at koncentrere sig om sig selv og bare gøre lige det jeg har haft lyst til!

Resultatet er:
  • Mange afsnit CSI er set
  • Et par flasker vin er konsumeret
  • Nem aftensmad i form af sushi, salat og i aften omelet med salat er indtaget
  • Sengerand til Clara  syet (billeder kommer i morgen)
  • Patchwork tæppe til Clara syet (billeder kommer i morgen)
  • Sommer sæt til Clara syet (billeder kommer i morgen)
  • Et par ture er løbet
  • Stof er der blevet shoppet
  • Kage er blevet spist
  • Torvehallerne ved Nørreport er besøgt (og det bliver ikke sidste gang!)
  • Popcorn bliver spist i aften
  • Alt det nye stof er vasket 
  • Sent i seng er jeg gået
  • Sovet længe har jeg også
  • Boller bliver bagt i morgen
  • Aftensmad til os og mos til Clara (ja hun er i gang med at lære at spise rigtig mad....men det går stille og roligt :-)) bliver lavet i morgen

Omelet lavet i ovnen med rejer, forårsløg og peberfrugt med salat af hytteost, tomat og forårsløg - nem aftensmad

 Alt i alt har det været en udbytterig weekend på alle planer! Så er nu mentalt, fysisk og kreativt opladet og klar til baby med tænder på vej....bare kom an!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar