fredag den 20. juli 2012

Når baby er ude, danser de voskne (måske) på bordene

Om det bliver bogstaveligt er ikke til at vide....men faktum er, min mor har hentet Clara for weekenden. Det betyder alene sammen tid for hendes mor og far....puha kan vi mon finde ud af det??? Jeg håber det og jeg glæder mig faktisk også til det.

Mad vin og øl med en god veninde fra vores tid i Canada (måske bringer natten en lille dans på et bord i det københavnske natteliv....det må tiden vise).
Brunch med bobler (gave fra da Clara kom til verden)
Fotoudstilling i Øksnehallen.
Lækker mad og vin (forhåbentlig på altanen).
Kaffe date med en veninde, som netop er hjemvendt efter 10 måneder i Paris.

Jeg smiler og glædes - sikke en weekend, det kan kun blive godt. Og tænk engang på søndag eftermiddag skal jeg så til Jylland og gense verden bedste datter - det glæder jeg mig faktisk også allerede til.

Så en weekend i glædens, forventningernes, smilets, hyggens og nok også savnets tegn!

God weekend til jer derude.

2 kommentarer:

  1. Det lyder lækkert med far og mor weekend! Rigtig god weekend til dig :)

    SvarSlet
  2. Tak tak og i lige måde - det er fedt og vi nyder det!

    SvarSlet