søndag den 1. juli 2012

En skøn skøn søndag

I dag har vi haft nogle rigtig gode venner på besøg og det har været en skøn skøn dag. Vi fik en smuk blomst til altanen


Og Clara fik noget rigtig sødt tøj (med dejlige Peter Plys) og dette super fede pixi alfabet/vægdekoration


Jeg havde lavet lækker brunch/frokost med forskellige oste, pølse, frugt og æble crumble til dessert. Jeg havde derudover bagt havregrynsboller og havde så en rest hjemmelavet knækbrød, som lige kom på bordet også. Jeg glemte selvfølgelig at tage billeder af bordet, men her er boller og knækbrød (resterne - som vi skal have senere :-)).


Opskrifterne på boller, knækbrød og crumble kan I finde her.

At få gæster blev også anledningen til at få nogle sidste ting på plads i lejligheden - derfor er her lidt billeder fra lejligheden - der skal nok komme flere, når det aller sidste er på plads.

Plakater fra den pub, Nicholas arbejdede på, da vi boede i Canada - de giver lige et ekstra pift til stuen

Puder med nyindkøbt stof fra Ikea til vores bænk i gangen (gik lige stof amok i forgårs...) - de blev syet under aftenens putning - frem og tilbage, så er det godt at have noget at give sig til imens :-)

Endelig er lysestagen kommet i brug. Jeg har besluttet at vente med at farve den - kan godt lide træfarven lige nu, så tror den skal nydes lidt, så kan jeg altid farve den senere, hvis jeg bliver træt af den - det er ikke så nemt den anden vej. Synes de farvede lys er prikken over i'et - hvad synes I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar