fredag den 20. juli 2012

Mor og Clara på tur

I sidste uge var Clara og jeg på tur - vi tog på mini ferie hos mine forældre, eller rettere på deres båd. De var på deres årlige sommmertogt nået til Faaborg og der kørte vi hen for at besøge dem.

Det var første gang, jeg skulle have Clara med på deres båd, og jeg havde inden turen været lidt nervøs for det hele....der er jo hverken puslebord, tremmeseng eller andre 'luksus' ting ombord på en sejlbåd. Min nervøsitet blev gjort til skamme....jeg har simpelthen så nem en datter (man må godt 'blære' sig lidt med det, må man ik???)! Bleskift foregik, hvor det lige passede og om natten sov vi sammen i en af kahytterne uden de store problemer. Om dagen gik jeg eller min mor tur med Clara, når hun skulle sove til middag - så det er helt sikkert noget vi gerne gør igen! Clara fik sin første dukke af sin mormor - den er hun meget glad for.

I får lige lidt billedspam fra dagene derovre.





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar