tirsdag den 7. august 2012

Så vandt jeg sørme endnu en....

Ja en give away - det er da helt fantastisk! Jeg vandt en give away hos Christina, hvor præmien er super skønne børnestoffer - ih dem glæder jeg mig til at få! Der er da ikke noget bedre at komme hjem til, efter en helt igennem skøn ferie, som indeholdt alt hvad sådan en ferie skal indeholde

Sol, sommer, pool, is, mad, vin, min egen private barnepige (min mor), en god bog (kommer der mere om under bogsiden), lukseshotel, kæmpemorgenbuffet, fed by med god atmosfære og meget meget meget mere - der kommer et indlæg forhåbentlig inden længe (læs weekenden), indtil da må I lige nøjes med dette billede af Clara i sit badetøj (vi undgik alt for meget smøren med solcreme pga. UV beskyttelse i tøjet).



 

Og selvfølgelig kommer der opfølgning på vuggestuestart i morgen :-).

2 kommentarer: