søndag den 3. juni 2012

Maj måned er fødselsdagsmåned!

Her i maj havde både min kæreste og jeg fødselsdag. Kæresten blev de magiske 30.....så han skulle selvfølgelig have noget ganske særligt....

Vi flyttede den dag, han havde fødselsdag, så både hans og min familie var samlet på dagen - det var skønt. Om eftermiddagen overraskede vi ham med boller og lagkage og der fik han sin fødselsdagsgave - midt i flytterodet...

En ferie med Clara og jeg til Østrig på vandretur! Ih han blev så glad - han kneb sågar en lille tåre....hvor er det bare fedt at forære nogen en gave, de bliver så glade for.
Så om en lille uge flyver vi ned mod bjergene og skal på vores første rigtige ferie som lille familie - vi glæder os!

Jeg havde så fødselsdag ca. 1 uge senere og har fået de bedste gaver!

Denne her fik jeg af mine forældre, min bror og min morfar

Billede lånt her

Af min kæreste forældre fik jeg gavekort på 500 kr. til Decorate - jeg glææææder mig til at finde noget rigtig fint - måske en af dem her

Hvad synes i??? (Alle billeder er lånt her)

Sidst med ikke mindst fik jeg den skønneste gave fra kæresten

Billetter til denne musical på Østre gasværk - jeg glæder mig!



Sikke skønne gaver! Jeg har flere ønsker, jeg har fået opfyldt (som jeg selv har købt...) - det må komme i et andet indlæg.

3 kommentarer:

  1. Skønne gaver!! Og fedt du fik symaskinen :) Glæder mig til at høre om jeres vandretur! Hvem der dog havde råd til at rejse :)
    Tak for 'gaven' forresten!! Du kan tro jeg også savner dig!!

    Krammer

    SvarSlet
  2. Ja det var mega og ja virkelig gode gaver :-). Det var så lidt :-). Glæder mig helt vildt til ferie og til at fortælle. Håber du snart har tid til en tur herover! Ellers er vi nok i jylland d 23-24 juni....hvis i ikke har planer? Knus

    SvarSlet
  3. Ja det var mega og ja virkelig gode gaver :-). Det var så lidt :-). Glæder mig helt vildt til ferie og til at fortælle. Håber du snart har tid til en tur herover! Ellers er vi nok i jylland d 23-24 juni....hvis i ikke har planer? Knus

    SvarSlet