onsdag den 20. juni 2012

Nysgerrigheden har overtaget

Ny header og lidt nye farver - hvis andre går og pønser på at lave en header kan picmonkey varmt anbefales!

Håber det behager øjnene der læser - hvilket bringer mig videre til indlæggets egentlige dagsorden.

Inspireret af en anden blogger (jeg kan ikke huske hvem, så hvis du læser dette, undskyld for ikke at linke til dig), er jeg blevet nysgerrig - eller rettere sagt jeg er altid mega nysgerrig (manden min siger det er en anelse i overkanten ind i mellem), og nu kommer det så til udtryk her.

Jeg ved der sidder folk og læser min blog - ikke mange, men nogle få dejlige læsere ved jeg, at der er. Men jeg ved også, der sidder folk og læser med, som ikke er faste læsere via hverken friend connect eller bloglovin. Derfor kunne jeg bare rigtig godt tænke mig at vide lidt om dig min kære læser - hvem er du, hvordan har du fundet mig, har du selv en blog, og alt andet du har lyst til at fortælle???

Håber nogen har lyst til at fortælle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar