onsdag den 18. april 2012

Skøn weekend

Ja min weekend har været skøn (ved godt det er onsdag og weekenden er laang tid siden, men fik først tid nu :-)!

Fredag fejrede vi min far her hos os, han blev 55. I den anledning gik jeg til Langenæs bageren og købte kager....godt jeg ikke bor tættere på, det kunne godt udvikle sig til et farligt bekendtskab....mums deres kager er gode! Jeg købte smukke roser til ingen penge og mine forældre kom med den flotteste buket tulipaner - der er ikke noget bedre end blomster til at pynte i ens hjem :-).








Lørdag skulle Nicholas til badminton/bar/stegt flæsk/byturs drenge sjov med gamle kolleger, så vi var alene hjemme. Jeg fik besøg af 5 veninder fra mit bachelor studie, som jeg ikke får set nok. Vi lavede sammenskudsfrokost og sludrede det meste af dagen - de sidste gik kl. 18. Clara blev puttet og jeg satte mig ved symaskinen med et glas af min yndlingshvidvin. Jeg fik lavet et par helt enkle ballon bukser til Clara - jeg er selv ret stolt af dem og jeg er vild med stoffet, som jeg heldigvis har mere af.









Søndag havde Nicholas tømmermænd og jeg gik lang tur med Clara. Senere kom Nicholas mor på besøg med kage og vi var en tur i ridehuset til modemekka, hvor Nicholas fik ny trøje og sko med hjem.....jeg kunne ikke lige overskue at finde noget.

Alt i alt en super dejlig weekend med mennesker jeg holder af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar