tirsdag den 10. april 2012

Påskeferie

I påsken var vi inviteret ned til mine forældre til hygge og afslapning - fra onsdag til søndag.

Det var nogle skønne dage med godt vejr, hvor vi bl.a. var en tur nede ved deres båd, på shopping, holdt video aften, så fodbold, fik masser af lækker mad (min mor er kok :-)) og fik slappet af og tilbragt tid med både mine forældre og min bror, der kom fre-lør. Min bror bor i Kbh og spiller prof. fodbold, samtidig med at han arbejder som vikar på en døgninsititution, han er derfor ret bundet og derfor ses vi ikke så tit, som vi gerne ville. Det er skønt, når det lykkedes og vi glæder os til at kunne ses oftere, i og med vi jo flytter derover om en måneds tid.

Søndag var vi til påskefrokost hos min onkel og tante med hele familien på min mors side. En dejlig dag med MASSER af god mad - jeg havde gentaget succesen med hjemmelavede flødeboller og medbragt disse til dessert.

Vi snakkede om da vi kom hjem, at det er fedt at være en del af en generation, der nu begynder at få børn. Min kusine og hendes mand har 2 (3 år og 3 uger), vi har Clara og min fætter og hans kæreste har en på vej. Det er tydeligt, at det nu er dem de drejer sig rigtig meget om og samtidig får vi lige pludselig meget mere til fælles med hinanden og det er fedt, synes jeg!

Lidt billeder fra vores lille miniferie :-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar