tirsdag den 20. november 2012

Følelser uden på tøjet

Jeg sidder her med tårer i øjnene, efter at have læst denne kronik om skilsmisse på politiken.dk.

Jeg er rørt, trist og krydser mine fingre for, det aldrig aldrig aldrig sker for os. Men det er jo ikke nok at krydse fingre....der skal knokles og kæmpes, for at det ikke sker. Det er hårdt i perioder, men jeg tror på, det er det hele værd. Jeg tror også på, at når en kronik som den der, mest af alt virker helt enormt angstfremkaldende, må det være fordi, jeg er præcis der, hvor jeg skal være. Tanken om at miste min kæreste og bedste ven er så uoverskuelig, at jeg vil gøre (næsten) alt for at det ikke sker. Jeg er sammen med mit livs kærlighed og jeg kæmper, griner, græder og elsker for at han vedbliver med at være netop det for altid!

2 kommentarer:

  1. Wise words! Og det har man brg for at tænke i hårde tider! Tænk hvor heldige vi er, at have mødt en helt fantastisk fyr i vores liv, som er faren til vores børn og som bare er super dejlig! Og ja, der skal kæmpes.. men det gør også det hele værd og man bliver stærkere, når man kan kæmpe sig igennem hårde tider.. Det er i hvert fald min overbevisning!

    Savner dig stadig! Kom nu og bo i Århus!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har man nemlig brug for at tænke :-).

      Savner også dig! Jeg glæder mig til jeg igen skal bo i (nærheden af) Århus.

      Knus

      Slet