torsdag den 10. november 2011

Ønsketing #2 og dillemma

Lige lidt flere smukke ting, der ville klæde vores hjem :-)

Woodlands vase

Stella Lysetage fra Kähler

Kande fra Anne Black

Og så har jeg et dillemma - jeg har nemlig fundet to runde retro duge på denne hjemmeside - det er umuligt at opdrive en rund dug i butikkerne, så derfor blev jeg meget begejstret, da jeg så disse runde duge.

Den første i grøn, kan ses her:



Den anden i rød/hvid mønster, kan ses her:



MEN hvilken skal jeg vælge (og sig gerne, hvis ikke I synes de overhovedet er fede - jeg er ikke så god til at spotte, hvad der er fedt og ufedt endnu :-))???? Håber I vil hjælpe mig.... :-)

4 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Vasen har min bror og den er bare mega fed! Ja, lysestagen er også et hit hos mig ;)
    Synes helt klart du skal vælge den grønne dug, den er rigtig fed. I 'So ein ding' på nørregade har jeg engang købt en rund dug. De plejer at have en del derinde, så der kan du jo kigge :)

    Kram

    SvarSlet
  2. Ja jeg synes den vase er sindsygt flot!

    Synes også selv den grønne dug er fed, men Nicholas er ikke overbevist :-). Må prøve So ein ding.

    Go' weekend og hils dine drenge.
    Knus

    SvarSlet
  3. HA! Daniel er ALDRIG overbevist! Jeg gør det bare og så kan han godt se, at det ikke ser så fjollet ud i sammenhængen! Get it???

    Hils dine to

    SvarSlet
  4. Smart - det må jeg prøve!

    SvarSlet