onsdag den 28. august 2013

Stilhed og en beslutning

Der har været stille længe på bloggen, alt for længe, hvis man gerne vil holde fast i sine læsere og evt. også gerne vil have nye læsere. Det er ikke fordi, der har været en eller anden større eller mindre livskrise, vi har skullet igennem, tværtimod - vi har det sgu godt herhjemme! Men mine tanker har kredset om bloggen, om instagram og i det hele taget om alle de virtuelle verdener, man lige for tiden kan vælge at være en del af. Skal jeg favne dem og tage dem til mig, med alt hvad de indebærer, eller skal jeg skalere ned til et minimum og have tid og overskud til den virkelige verden? For mig er det et enten eller, det er det ikke for alle, det er jeg godt klar over, men jeg føler mig ikke 100 % til stede i virkeligheden, hvis jeg skal tænke i instagram billeder, facebook status og blog indlæg. Derfor har jeg lige nu valgt at være til stede i virkeligheden. For den kræver min tilstedeværelse! Jeg er i praktik hos Røde Kors og arbejder med kommunikation på deres fundraising kampagner, Clara er snart to og kræver ikke kun ens fysiske tilstedeværelse, men også den mentale, vores forhold er skønt for tiden og det skal plejes og så den sidste store ting, som fylder utrolig meget - vi skal have en søsken til Clara. Der sker så mange skønne dejlige ting, som jeg gerne vil være til stede i, uden at skulle overveje, om jeg lige skal tage et billede til bloggen eller instagram - så derfor kære læsere, er der dømt pause på ubestemt tid. Jeg ved ikke, om jeg vender tilbage, måske når jeg igen skal på barsel. Det kunne godt tænkes, at jeg får brug for dette rum, som mental ventil, men indtil da må I have det skønt, og jeg håber, I vil følge med, hvis/når jeg igen melder mig på banen som blogger - og meget mere mor - nu snart til to skønne unger!

1 kommentar:

  1. Dejligt med et indlæg! Men jeg kan virkelig godt forstå dig! Det er godt at være tilstede i 'virkeligheden'! Amen to that!

    Kys

    SvarSlet