mandag den 14. januar 2013

Ferie ferie ferie (og en dum dum klap)

Aaaaaahhhhhhh - ferie - jeg har længtes efter dig! Jo jo jeg havde også 'ferie' mellem jul og nytår, men d. 10.1 ventede en mundtlig eksamen, så helt ferie har man jo ikke. Ski ferie i Italien var dog en skøn måde at få tankerne væk fra bøgerne på :-). Desværre gik klappen delvist ned til min eksamen og jeg måtte nøjes med den enormt ærgerlige karakter 4....ØV! Heldigvis som min vejleder sagde - det betyder jo ikke rigtig noget før specialet - tak for den. Derfor gik jeg på ferie med god samvittighed.

Nu nyder jeg ferien med Clara hjemme ved mine forældre, hvor vi bliver en hel uge. Så kan faren få arbejdet en masse i ugen og nørdet en masse i weekenden :-).

Jeg ved endnu ikke hvad al den ferie skal bruges til (jeg starter først igen 1.2), men noget af den skal bruges på at sy, noget på at ligge på sofaen, noget på at hygge med Clara, noget på at læse nogle gode bøger og så vil jeg ellers bare se hvad tiden bringer mig af ideer - jeg skal jo heller ikke have for travlt!

Og hov forresten - GODT NYTÅR

Ingen kommentarer:

Send en kommentar